Majestically Messy

Spoilers

Read More

#fruitysims  #saviorhide 







Spoilers

Read More

#woohootycall  #saviorhide 







SPOILERS.

Read More

#fruitysims 







But the previews look cool.

That’s what made me want to see it but honestly I could wait for it to come out online fore free. Thankfully we went as part of the HP event being held so we got in free otherwise I would have been upset I spent money on it. 

The concept is cool but the movie was poorly constructed imo :/

#singingsim 







Went to see Lucy tonight with the sis and honestly, I’m glad we got in free because that would have been a waste of money.

not worth the ticket. It could have gone so many different places and they choose that way. Ugh. Disappointed.

#nonsims  #saviorhide 







#Alej  #sims 3  #gameplay 







#Alej  #sims 3  #gameplay 







#sims 3  #Alej  #gameplay 







I’ve actually never seen the fireflies so this was cool :)

#Gameplay  #sims 3 







#Alej  #sims 3  #sims nsfw  #gameplay 







Thank you guys! Also my hair has been being very nice to me lately so o wanna keep it lol.

#nonsims  #supremesims  #bluehoppersimming  #worldstarsimblr  #saviorhide 







Off to the movies with my sis and her friend. I will have more pics later tonight of my game

#nonsims  #saviorhide  #personal  #selfie sunday  #mah face 







ninisims replied to your photoset “Outside *This is Alej’s house. I used a house from my bin and…”

Come decorate my game, pls….I love this all ♥

I’M COMING!Hold on I’ll be there in a bit! No but thank you boop!:))

baloosims replied to your photoset “Outside *This is Alej’s house. I used a house from my bin and…”

It’s breathtaking - I’d love to live in a house like that!

Thank you! I would too haha :)

ccfinder replied to your photoset “Outside *This is Alej’s house. I used a house from my bin and…”

love this

OuO Thanks!!!

#ninisims  #baloosims  #ccfinder 







#gameplay  #sims 3 







#sharks for days  #sims 3  #gameplay  #Alej 







© JASONDILAURENTS